piątek, 22 sierpnia 2014

Krzesełko. Krótka historia.

Są takie przedmioty, których nie chcemy używać, bo są zwyczajnie nieładne. 
Rzeczy, których nam szkoda się pozbyć, chociażby ze względów sentymentalnych. 
Ja tak mam :).

Krzesełko mojej Babci i stolik, doczekały się drugiego "nowego" życia.
Nie trzeba zbyt wiele... Papier ścierny, farba, lakier, trochę czasu i cierpliwości, ale przede wszystkim chęci. 
Gdy pojawiają się pierwsze efekty naszej pracy, wtedy uruchamia się wyobraźnia i ma się ochotę na więcej. A może to TEN moment, żeby W KOŃCU spróbować decoupage?

Tak narodził się zestaw makowy. 
Zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy.
Pozdrawiam po długiej przerwie :).











Dla porównania - tak było przed oraz w trakcie renowacji:




Stoliczek:






Stolik przed i w trakcie renowacji:



Komplet:




7 komentarzy:

  1. piękny zestaw! taki... hmmmm... uroczo nostalgiczny :)

    .....fajnie, że znów jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło :). Prosimy o więcej! Super, że się odezwałaś :*.
    A ja wciąż nie mogę zacząć mojego dekupażowania ... :p

    OdpowiedzUsuń
  4. no po prostu MAGIA!! ten motyw makowy tak pięknie przechodzi przez krzesełko - no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3600 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda teraz O NIEBO lepiej! Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...