wtorek, 11 stycznia 2011

Zostałam wciśnięta w fotel. Emocje, emocje!

Wynik licytacji "Torby z Sercem 2011" przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Wspaniali ludzie wylicytowali ją za 550 zł! Nie dość, że został "pobity rekord" zeszłoroczny (tj. 400zł), to nabywcami zostali Państwo posiadający w swojej kolekcji dwie torby z sercem z lat poprzednich! Dziękuję im serdecznie w swoim i organizatorów imieniu :). Dziękuję!
Poprzeczka została postawiona wysoko. Następny projekt musi być jeszcze lepszy. Nie będzie łatwo, ale mam na to kolejny rok.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję uzyskanej sumki :)
    Co do następnego projektu, to wierzę w Ciebie :D Szyjesz tak piękne torby, że nie będziesz miała problemu z uszyciem następnego cuda, które pójdzie za sowitą sumkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dziewczyny :), to naprawdę budująca sprawa :).
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale mnie nie dziwi że Twoja torba miała wzięcie, od dawna lubię tu zaglądać i jestem pewna że wyróżnienie jakie mam dla Ciebie jest w 10000% słuszne :) wiadomość na moim właściwym blogu http://kwiaciarenka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaciarenko dziękuję pięknie za wyróżnienie i miłe słowa. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...