wtorek, 12 maja 2009

Patchwork.

Patchwork fascynuje mnie od dawna.
Patchwork - takie "coś z niczego" - pozszywane kawałki resztek tkanin ułożone w geometryczne wzory lub bez określonego schematu, fantazyjnie. Forma rękodzielnicza mająca nieskończone możliwości wyrazu w doborze kolorów, faktur tkanin, zdobień, technik ich łączenia. Twórczy żywioł.
Podziwiam patchworkowe prace KasiHeleny i Marty, dziewczyny, jesteście dla mnie niedoścignionym wzorem do naśladowania.
Akcja "Kołderka za jeden uśmiech" niesamowicie mnie wzrusza, całym sercem Wam, Kołderkowe Ciocie, kibicuję :).
Chociaż sama nie jestem jeszcze gotowa na "dużą formę", z przyjemnością wykonuję patchworkowe aplikacje i trochę większe elementy moich toreb.
Na zdjęciach:
  • torba z patchworkowym sercem, zaprojektowana i wykonana specjalnie na VII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
  • torba-prezent urodzinowy dla Ani z Poznania, mojej pierwszej, prawdziwej, serdecznej Przyjaciółki
  • torba, w której pierwszy raz zastosowałam technikę patchworku










2 komentarze:

  1. Niedoścignionym wzorem, to jesteś TY, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, podziwiam Twoje prace i zawsze oglądam je z zapartym tchem!
    Torba z serduchem już dawno chwyciła mnie za... serce ;) ... jest cudowna!
    bardzo Ci dziękuję za komplement...
    utulam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...